.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون استاندار: جلوی فساد اداری گرفته شود؛
مردم دچار مشکلات اقتصادی و شکاف طبقاتی هستند
شمال نیوز : معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه جلوی فساد اداری در جامعه باید گرفته شود، گفت: مردم دچار مشکلات اقتصادی، معیشتی، شکاف طبقاتی و آسیب اجتماعی هستند.

شمال نیوز : علیرضا یونسی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بابل، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم بزرگ‌ترین سرمایه دولت هستند، وظیفه دولت انتخاب افراد شایسته‌ای است که همراه با دولت بوده و به برنامه‌های دولت اعتقاد داشته و از انگیزه لازم برای خدمت به مردم برخوردار باشند.

 

به گزارش شمال نیوز ، وی با اشاره به اینکه سیاست بازی را قبول نداریم و رقابت سیاسی که در قالب قانون باشد مورد قبول است تصریح کرد: فرماندار و هر مسؤولی باید اهل صحه صدر، دلسوز مردم و اهل گذشت باشد و به شدت از اختلافات پرهیز کند، باید قدرت تعامل با همه جریانات سیاسی را داشته باشد و از همه ظرفیت‌ها برای توسعه شهر استفاده کند و از حواشی بپرهیزد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مردم دچار مشکلات اقتصادی، معیشتی، شکاف طبقاتی و آسیب اجتماعی هستند، طلاق، اعتیاد و بیکاری مردم را نگران کرده است و در چنین شرایطی اگر مسؤولان وقت خود را برای انجام امورات پست تلف کنند به خدا و مردم خیانت کرده‌اند.

 

یونسی افزود: باید ملاک در همه امور تنها قانون باشد و در چارچوب وظایف قانونی حرکت کنیم زیرا اجرای قانون در هر جامعه سبب پایداری جامعه و دور زدن قانون سبب فساد می‌شود.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه باید جلوی فساد اداری موجود در جامعه گرفته شود،گفت: مهم‌ترین مسؤولیت مدیران مبارزه با فساد اداری باشد و برای مبارزه باید برنامه تهیه کنند و ظرف یک ماه آینده به استانداری تحویل دهند.

 

به گزارش فارس در این آیین از تلاش‌های محمدتقی عباسپور قدردانی و قربانعلی ولیزاده به‌عنوان فرماندار جدید بابل معرفی شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.